maandag 1 juli 2013

Post in week 26

De post van afgelopen week!

Post in
Onlangs verstuurde ik mijn GiveAway aan onder andere Elke (100procentelke) en zij stuurde mij een mooi versierde enveloppe met daarin een lieve kaart en 4 kleine envelopjes met lekkere inhoud: heerlijke thee, een spicy praline en vrolijke mini-confetti. Had niet gehoeven natuurlijk, maar ik vind het wél heel lief. Zowel de thee als de praline zijn al op en waren heerlijk! Elke, dank je wel voor deze lieve verwennerij!

Ook ontving ik lapjespost voor mijn deken. En ben ik bezig geweest hem in elkaar te zetten.
De keuze is gevallen op haken met vasten en zwart als tussenkleur. Zo komt elk lapje mooi uit.
 
Post uit
Ik verstuurde twee snalmails aan Melissa en Aafke, een Flow vond een nieuw thuis bij Conny en verstuurde een verjaardagskaartje aan Marion


Ben benieuwd wat de postbode deze week langs komt brengen. Ik geniet enorm van alle vrolijke post die bij ons binnenkomt. Mijn kinderen denken erover om ook mee te gaan doen met postcrossing, want dat vinden ze te gek! Die mooie kaarten uit het buitenland. Maar dat is wel lastig, want ze kunnen allebei nog niet goed genoeg Engels om te schrijven. Lezen lukt meestal wel...
Dus ik denk dat ze beiden binnenkort gaan starten met snailmail. Eens kijken of er geen kinder-snailmail forum of groep te vinden is. Vond ik vroeger ook super leuk om met een penvriendin schrijven. Dat vinden vast meer kinderen leuk. En als het nog niet bestaat dan starten we dat gewoon op!

5 opmerkingen:

  1. Wat en heerlijke post weer allemaal, kun je zo van genieten!

    Fijne maandag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke post weer meid!
    Ik heb door omstandigheden een stap terug gedaan met de post..
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat alles goed toegekomen is! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je besmet de kinderen met een heerlijk creatief virus. Met een beetje hulp van jou gaan zij ook van post genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!